dilluns, 18 de juny del 2012

Festa 4t aniversari jana




Sembla mentida, ja en portem 4 de festes d'aniversari i 3 que faig personalment tot el que implica, aperitius, pastís etc.Aquest any el motiu era Toy Story, així que buscant buscant vaig trobar un disseny per fer el pastís en forma de llit, un disseny senzill però diferent. El pà de péssic com sempre el vaig fer seguint la recepta del madeira sponge cake, amb la variant que enlloc de ser de vaïnilla el vaig fer de xocolata amb el farciment de nutella. Va ser un èxit.


Per als menuts vaig fer un assortiment de panets variats i per els grans un assortiment de pica-pica totalment casolà. Al principi semblava que costava una mica que comencéssin a menjar però després ben poca cosa va quedar.



I finalment com a detall per als que van venir a la festa, vaig fer unes galetes-piruleta, amb el número 4.