diumenge, 20 de març del 2011

Calsots arrebossats

Fa uns dies vaig anar a dinar a un restaurant i em va sorprendre no que tinguessin calsots, ja que n'és el temps sinó que, enlloc de fer-los a la brasa els havien arrebossat. Els vaig trobar molt bons i vaig pensar que com que a casa tinc un bon assortiment de calsots provaria de fer-los així. Van quedar boníssims, val a dir que amb el cruixent de l'arrebossat encara estaven més bons i sucats amb la salsa ja no us dic res més, sublims. Us recomano que ho proveu.
Ingredients (2 per.)
5 calsots per persona
1 ou
pà torrat
farina
salsa per calsots
Netejarem bé els calsots i treurem només la capa que té la sorra que és més dura, tallem els calsots en dos o tres trossos. Els courem al microones seguint les indicacions del vostre forn. El meu té l'opció verdura que et diu segons els grams de verdura el temps de cocció. Més o menys van sortir 300 gr de calsots que es van coure en uns quatre minuts. un cop cuits els enfarinem lleugerament, després els passem per l'ou batut i finalment per el pà torrat. Courem els calsots en una paella en oli abundant ben calent. Ja veureu que es couran de seguida, com a molt en dos o tres minuts. Posem els calsots un cop arrebossats sobre paper de cuina per eliminar l'excés d'oli i ja només caldrà menjar-los acompanyats de la tradicional salsa, Per llepar-se'n els dits.
 

1 comentari:

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

M'ha encantat aquest plat.
He intentant fer un enllaç del meu Twitter al teu però crec que no me n'he sortit. No sé massa com va. ja em diràs...