dimecres, 11 de maig del 2011

Truita de sonsos


Ja tenia ganes de tornar en actiu, per causes de força major he hagut d'estar desconectada i no he pogut cuinar tot el que hagués volgut. Els sonsos m'agraden molt però només els havia menjat enfarinats i fregits en oli, i la meva mare em va dir i perquè no la tastes en truita ja veuràs que bona. No em convencia massa la idea, però vaig pensar, no hi perdo res en provar-ho!
Ingredients:
2 ous
100 gr de sonsos frescos
sal
reducció de vinagre de fruits vermells (opcional)
Batrem els dos ous amb una mica de sal i reservarem.
En una paella antiadherent hi posarem una mica d'oli i quan estigui calent hi posarem els sonsos, veurem que se'ns van desfent, no passa res, quan veiem que els falta poc per estar fets els posem al plat on haguem batut els ous i ho barregem bé. Si veiem que els sonsos han absorvit massa oli al coure's hi afegim una mica més perquè la truita no se'ns enganxi. Hi posem la barreja dels ous i els sonsos i quan veiem que comença a quallar li fem mitja volta, veureu que no és massa fàcil, ja que el contingut de la truita és una mica consistent. Un cop sigui cuita ja la podrem servir tal qual o amb un raig de reducció de vinagre de fruits vermells o el que vulgueu.


1 comentari:

Anniki ha dit...

ës molt bona la truita de sonsos! T'ha quedat genial amb aquesta salseta! :)

un petó :)