dissabte, 19 de juny del 2010

Aperitius varis


Aquest són els més senzills de preparar però molt resultons a la vista.
Jo en aquest cas vaig agafar bases de pasta brisa que ja venen fetes i tenen formes diferents.
Doncs bé en un hi vaig posar mig tomàquet xerry amb una mica d'oli d'oliva i un tros de pernil ibèric.
Un altre una mica de formatge de cabra sense la costra i una culleradeta de melmelada de figues.
Un altre una mica de formatge gorgonzola i melmelada de tomàquet. I un últim de salmó, per anar més ràpi alhora de muntar, vaig posar sobre el marbre de la cuina un tros de paper film, hi vaig anar posant trossos de salmó, en el meu cas no hi vaig posar formatge philadelphia, però s'hi pot posar, llavors ho enrrotllem i el rotllo resultant es posa una estona al congelador per endurir, quan estigui prou fred es treu del film i es van fent talls i posant sobre la base, s'hi afegeix una culleradeta de mostassa de dijon i una mica de fonoll