dissabte, 19 de juny del 2010

Bombons de xocolata negre i foie



A mi sempre m'ha agradat el foie de totes les maneres, sobretot si es fa contrastant dolç i salat.
Simplement m'en-can-ta i un dia va arribar a les meves mans aquesta recepta ideal pels adictes a la xocolata i al foie.
Ingredients:
2 rajoles de xocolata negre però negre
sal maldon
foie mi cuit
vinagre de módena

Fonem una de les rajoles i pinzellem amb la xocolata fosa, o amb l'ajuda d'una cullera , el motllo de silicona per fer bonbons, o si no es té una glaçonera.
Ho posem al congelador entre 15 i 30 minuts, podem efectuar aquesta mateixa operació varies vegades, jo només ho vaig fer un cop.
Amb l'ajuda d'una forquilla omplim els bombons amb el foie ben axafadet. Fonem l'altre rajola i cobrim un altre cop amb la xocolata i ho tornem a posar al congelador.
Els desmotllem amb molt de compte i ho servim amb un rajolí de vinagre de módena i una mica de sal maldon