dilluns, 26 de juliol del 2010

Rotllet de Pernil ibèric, foie i surimi

Aquest aperitiu és una mica més laboriós dels que he fet fins ara però tampoc molt més. El contrast de gustos és molt bo i el resultat sorprenent.
Ingredients
Surimi
Foie gras en barra, d'aquests que venen envasats
Pernil ibèric 
Pà de motlle sense costra
No us poso quantitats perquè va una mica al gust, i el pa de motllo vosaltres mateixos, en principi perque surtin uns 15 aperitius, s'haurien de fer servir 6 llesques de pà.
Per començar posarem les llesques de pà una al costat de l'altre i amb un corró les allisarem perquè al quedar planetes és més fàcil d'enrotllar, un cop planes hi posarem el pernil ibèric i a sobre el foie a tires. Seguidament hi posarem el surimi, no cal estirar-lo com jo ho he fet, però així queda millor distribuït el surimi. 

Amb compte enrotllarem el pà de motlle i ho embolicarem amb paper film i ho posarem a la nevera una hora o dos com a mínim, jo el vaig tenir tota la nit. Treurem el film i anirem tallant, podem servir així mateix o en una cullereta com vaig fer jo.