dimecres, 4 d’agost del 2010

Pastes de full variades

Diumenge teniem dinar familiar i la meva mare em va demanar que li fes pastes de full variades. El resultat final és molt bo, tot i que es triga massa estona, penso jo.
Anem per parts, les pastes que vaig fer són:
Amb cabell d'angel, crema i poma, crema i kiwi, crema i préssec, crema i fruits sécs caramelitzats, palmeretes dolces, i "negritos" amb fruits sécs.

Les de cabell d'àngel es fan exàctament que amb la coca de cabell d'àngel però en petit.

Per les de fruita vaig fer servir dues làmines de pasta de full que vaig anar tallant en rectangles d'uns 4 o 5 cm , els vaig punxar i els vaig enfornar uns 20 minuts a 200º, com que la part central va pujar una mica, amb l'ajuda d'una cullera els vaig aplanar una mica, els hi vaig posar una mica de crema pastissera i hi vaig anar repartint, en unes, préssec en almíbar, poma i kiwi, l'almíbar del préssec el vaig posar per sobre per donar-li brillantor.


I les de fruits sécs doncs a part de posar-hi la crema pastissera, en una paella vaig posar-hi una cullerada de mel una mica de sucre i aigua, un cop va agafar la textura de carmel, hi vaig afegir pinyons, ametlles i nous, deixant que agafés la consisténcia del carmel i després ho vaig posar sobre la crema.